Austinban a zord időjárás és a kapkodós felkészülés, Mexikóban a rendhagyó magaslati levegő miatt halasztotta el a Red Bull és a Renault a franciák 11 módosító pont felhasználásával továbbfejlesztett új erőforrásának első éles bevetését. A V6-os sorsáról azóta viszont döntöttek a felek: a hétvégi Brazil Nagydíjon sor kerül a debütálásra.
Eddig kérdéses volt, az osztrák csapat mindkét autójába beépíti-e az új motort, az Autosport viszont most arról számolt be, elsőre csak a motorokkal rosszabbul álló Daniel Ricciardo kapja meg azt. Mindez egyúttal 10 helyes büntetést is jelent a háromszoros futamgyőztes számára. A brit szaklap azt írta, Ricciardo autójában már az első szabadedzéstől kezdve az új hajtóegység lesz, amelyhez némiképp az autó hátsó részét is át kell alakítani. Az első teszt után a csapat aztán arról is határoz, Danyiil Kvjat gépébe is beépítsék-e a V6-ost – erre azonban legkorábban csak szombaton kerülhet sor.
Az új motorról annyi tudható, körönként 0,2 másodperces javulást várnak tőle a Renault-nál. Az égéstéren, a turbón, valamint a kapcsolódó szoftvereken változtattak. E teszt döntő fontosságú lesz a francia gyártó számára a 2016-os fejlesztések szempontjából.
A Renault másik csapata, a Toro Rosso mindeközben már eldöntötte, a régi erőforrásokkal fejezi be idényét.