A korábbi F2-es versenyző királykategóriás „debütálása” történelmi pillanat volt a japán közönség számára, idén áprilisban fordult ugyanis elő első alkalommal, hogy a Japán Nagydíj bármelyik eseményén két hazai versenyző vezette egy csapat két autóját.
Ivasza akkor Daniel Ricciardo autóját vette át, ezúttal pedig Cunoda versenygépét vezetheti majd a szezonzárón (noha Ricciardót év közben menesztették, a csapat így is „felosztja” a két újoncedzést).
A fiatal japán számára egyébként a helyszín is ismerős lesz, hiszen az F2-es tapasztalatokon túl Abu-Dzabiban vezethetett először F1-es autót: tavaly a szezon után kapott lehetőséget a Red Bulltól arra, hogy pályafutása során először királykategóriás géppel teszteljen.

Főnökei akkor elégedetten nyilatkoztak róla, és bár továbbra is a bikások kötelékében marat, ennek ellenére a 2024-es ülésekkel kapcsolatban nem merült fel a neve.
Ami Ivasza pályafutását illeti, a kétéves F2-es periódust (ami öt futamgyőzelemmel zárult 2023 végén) idén egy Super Formula-szezon követte: a népszerű japán szériában újoncként ötödik lett a bajnoki pontversenyben.
A szezon során egy pole pozíciót és három dobogós helyezést gyűjtött (mindháromszor második volt) és a kilenc fordulóból csak egyszer maradt pont nélkül.
