A 2025-ös szezon második főversenyének Jak Crawford vágott neki a legkedvezőbb pozícióból, mellőle pedig az időmérőkön eddig remeklő, a futamokon viszont kevesebb szerencsével járó Victor Martins indult.
A második sort Leonardo Fornaroli és Luke Browning alkotta, a harmadikat pedig a sprint győztese, Arvid Lindblad és a kezdéskor listavezető Alexander Dunne.
Josep María Martí indult a hetedik helyről, Gabriele Miní pedig a nyolcadikról. Mögéjük Richard Verschoor és Oliver Goethe kettőse állhatott fel a rajtrácsra. Az eredetileg a tizedik pozíciót megszerző Roman Stanek egy büntetés miatt a tizenharmadikról startolt.
A rajt szerencsére higgadt és balesetmentes volt. Az első négy helyen minden versenyző tartotta pozícióját, miközben Lindblad két helyet is veszített, Dunne és Martí is lehagyta.
Crawford a futam elején magabiztos tempót diktált: az első öt körben már DRS-távolságon kívülre szorította Martinst, aki egyébként szintén kényelmes fórt épített ki Fornarolival szemben.
A fiatal olaszra viszont folyamatosan tapadt Browning, aki riválisa egy hibája után a hatodik kör elején az előzést is végre tudta hajtani. A manőverből a Browningot árnyékként követő Dunne is profitált, aki szintén maga mögé tudta utasítani a tavalyi F3-as bajnokot.
A kerékcserék az élen is változást hoztak, Martins ugyanis a kiállás után Crawgord elé került, aki viszont rögtön támadta őt – egy virtuális biztonsági autós fázis miatt viszont vissza kellett vennie.

Crawford lendületét a virtuális biztonsági autós szakasz sem törte meg, a zöld jelzés után ugyanis újra megpróbálkozott az előzéssel, Martins azonban maga mögött tartotta. A következő próbálkozáskor viszont már nem volt „ellenszer” Crawford támadására, így az amerikai visszavette pozícióját.
Ez a pozíció ekkor a kilencedik volt, nyolcan ugyanis alternatív taktikával próbálkoztak: a keményebb keverékkel teljesítettek hosszú első etapot. Így az élen „hivatalosan” Verschoor állt, aki messze a legjobb tempót diktálta a keményebbeken indulók közül.
A kerékcserék után Fornaroli, Browning, Martí, Dune és Miní is egymásra talált, igaz Fornaroli a hajrához közeledve el tudott szakadni folyamatosan csatázó üldözőitől.
Az élen autózó Verschoor remek tempót diktált, hiába voltak abroncsai „öregebbek” megfutotta a leggyorsabb kört, és sikerült olyan komoly előnyre szert tennie, hogy kiállása után már kihívást jelentett Crawford számára is.
Verschoor ugyanis a második helyre jött vissza a pályán, közvetlenül Martins elé, aki melegebb gumikon megpróbálta ugyan maga mögé utasítani, de a holland tartotta pozícióját.
A versenyből ekkor négy kör volt hátra, Crawford pedig négy másodperccel vezetett a frissebb abroncsokon támadó Verschoorral szemben.
A holland ezt az utolsó előtti körre már egy másodperc alattira csökkentette, vagyis már DRS-távolásgban követte ellenfelét. Az utolsó körben, a célegyenes végén pedig végre is hajtotta az előzést.
Ezzel pedig a mezőny élére került, és azt követően, hogy tegnap egy öt másodperces büntetés miatt elveszítette a sprintgyőzelmet, magabiztosan száguldott a vasárnapi siker felé, amit a célba hajtáskor meg is szerzett!
Crawfordnak be kellett érnie a második helyezéssel, Martins harmadik lett. Fornaroli negyedikként haladt át a célvonalon, Martí ötödikként, Browning pedig egy hatodik pozícióval gazdagodott. Lindblad hetedik lett, Dunne (azt követően, hogy egy ellenfél leszorításáért öt másodpercet kapott) nyolcadik, pontot pedig Miní és Kush Maini gyűjtött még a versenyen.
Szaúd-Arábiában már csak a főesemény, az F1-esek versenye maradt hátra, ami magyar idő szerint 19 órakor startol – az M4 Sport felvezető műsora pedig 18:25-kor. 18:00-tól pedig nézőink a pilótaparádét is figyelemmel követhetik.