A Liberty Media már a 2017-es „hatalomátvételkor” jelezte, egyik legfontosabb célja a Forma–1 amerikai jelenlétének és népszerűségének a növelése lesz és ennek a célnak az elérésével kétségtelenül jól haladnak a kereskedelmi jogok birtokosai.
A Forma–1 az Egyesült Államokban most népszerűbb, mint valaha, a versenyek látogatottabbak és az előző években a számuk is nőtt. Míg a 2017-es évben egyedül Austinban rendeztek versenyt, jelenleg Miami és Las Vegas is otthont ad egy-egy királykategóriás hétvégének a texasi helyszín mellett. Az pedig állandó téma, hogy még tovább nőhet az amerikai versenyhelyszínek száma.
A téma azóta ismét szóba került, hogy hivatalossá vált, 2026-ban egy amerikai gyártó, a Cadillac is beszáll a királykategóriába, kettőre növelve ezzel a hazai csapatok számát (a Haas 2016 óta képviseli az Egyesült Államokat a királykategóriában).

Ami a futamszámot illeti, a miami hétvége főszervezője, Tyler Epp nemrég kijelentette, ők nem pártolják a további bővítést. „Biztos, hogy nem támogatnánk egy negyedik versenyt az Egyesült Államokban. Inkább stabilizálnunk kell az új helyszínek helyét. Tisztelem az F1 Miami előtti történetét és igyekszünk szerények lenni ebben a kérdésben” – fogalmazott.
A helyszínnel kapcsolatban rendre felmerül, Las Vegashoz hasonlóan Miami is rendezhetne éjszakai versenyt, Epp viszont jelezte, hogy továbbra sincs tervben az, hogy belátható időn belül átálljanak a villanyfényes futamrendezésre.
„Ez a téma minden évben előjön. Azt elárulhatom, hogy belsőleg is beszélünk róla és vannak olyanok az asztal mellett, akik szerint ez lenne a helyes lépés. De egyelőre nem tartunk itt és nincsenek terveink azzal kapcsolatban, hogy a 2026-os verseny egy éjszakai esemény legyen” – jelentette ki határozottan a szakember, kinek stábja a hétvégén 2041-ig hosszabbított szerződést az F1-gyel.
