Tevékeny nyárra készült az M4 Sport, a Nemzeti Sport, valamint a Nemzeti Sportrádió és a Kossuth Rádió, de még csak most jön a java. A közmédia sportműhelyei – amelyek többszörösen díjazott szakembereket, kommentátorokat, műsorvezetőket, szerkesztőket fognak össze – annak érdekében, hogy a lehető legjobb sportélményt nyújthassák a közönségnek, az előzetes ígérethez híven az Eb valamennyi jelentős mozzanatáról beszámoltak.
A megfeszített tartalomgyártás tempóját jól mutatja, hogy június 14. és július 14. között a Nemzeti Sport több mint 1600 bejegyzést és több tucat történetet tett közzé a Facebook-felületén, amellyel összesen 6,4 millió embert ért el. Az M4 Sport online Facebook-oldalára szintén impozáns darabszámú, csaknem 1500 bejegyzés készült, összesen 6,1 millió elérést hozva a médiumnak. Az Instagramon mindkét sportcsatornának több milliós elérése volt a fenti időszakban. Természetesen nem csak a labdarúgásról szóltak a hírek: nagy érdeklődésre tartottak számot a Forma-1, az öttusa-Európa-bajnokság és a vízilabda utánpótlás sikerei is.
A virális és azonnali tartalmak több tízezer új követőt vonzottak a vizsgált időszakban. Néhány olyan válogatottal kapcsolatos poszt is született, amely megtekintése megközelítette, vagy meg is haladta a kétmillió főt. A Nemzeti Sport jelenleg 713 ezer, az M4 Sport 487 ezer követővel rendelkezik a Facebookon, míg Instagramon előbbinek 140 ezer, utóbbinak 222 ezres a követői tábora.
A „sportosok” most sem pihennek, az utolsó simításokra készülnek az olimpiára. A közmédia sportcsatornája, az M4 Sport, a magyar sport otthona és a 120 éves Nemzeti Sport családja július 24-től egyúttal a Magyar Olimpiai Csapat otthonává is vállik. A közmédia egyik célkitűzése, hogy a magyar sport népszerűsítésével hozzájáruljon a hazai sportélet és a sport iránt érdeklődő közönség összetartozásának erősítéséhez, a közös szurkolás élményéhez.