A szezon elején nagy port kavart, hogy a Ferrari F1-es csapata a hivatalos nevébe foglalta a Philip Morris dohánygyártó cég egy kampányát, a Mission Winnow-t, annak logóját pedig több helyen is elhelyezte autóján, csapatruházatán. Ausztráliában több vizsgálat is folyt az olaszok ellen, hogy megállapítsák, nem számít-e bújtatott dohányreklámnak, ha valaki egy ezen ágazathoz köthető céget egy amúgy füstmentességért folytatott kampány révén népszerűsít.
A jogvitát elkerülendő a Ferrari az idénynyitó Ausztrál Nagydíj előtt eltávolította nevéből, autójáról és csapatruházatáról is a Mission Winnow nevet, majd Bahreintől újra visszatért a logóhoz, és azóta is használja azt.
Most viszont bejelentették, hogy további két helyszínen, a soron következő Kanadai Nagydíjon, és az azt követő Francia Nagydíjon is lemondanak a logó használatáról, mivel mindkét országban bonyodalmat okozhatna a reklám.
„A Scuderia Ferrari újra az alapításának 90. évfordulóját fogja ünnepelni a kanadai és a francia nagydíjhétvégéken. Ennek megfelelően az SF90-es Montrealban és Le Castellet-ben is az évforduló logóját fogja viselni, csakúgy, mint Ausztrália esetében történt, továbbá a versenyzők és szerelők overallján is. A Mission Winnow továbbra is a Scuderia Ferrari főszponzora marad 2019-ben” – állt a maranellóiak közleményében.