A kritikusok szerint a Ferrari és Philip Morris, az amerikai dohánycég füstmentes életért indított kampányának reklámozásával burkoltan dohánytermékeket is hirdet, ezzel pedig megszegi az azokra vonatkozó reklámtilalmat. Bár a vádakat rendre cáfolják, a vörösök a szezon elején több helyen is eltávolították a főszponzor nevét alakulatuk elnevezéséből, és leszedték annak logóit is.
Monaco óta aztán fel sem tűntek a feliratok, a hétvégén viszont ismét ott lesznek az autókon (Japán egyébként is különleges helyszín a két partner számára, hiszen 2018 végén itt jelentették be együttműködésüket, és kezdték a Mission Winnow hirdetését).
Erre az FIA által kiadott hivatalos nevezési listából következtethetünk, melyen az alakulat ismét Scuderia Ferrari Mission Winnowként szerepel az „egyszerű” Scuderia Ferrari helyett. Ez a név, és a sokat emlegetett logók a tavaly látottak alapján a szezon végéig is maradhatnak, 2018-ban ugyanis egyik helyszínen sem volt gond azok megejelnítésével.
Az együttműködés ellen először az ausztrál médiahatóság kívánt vizsgálatot indítani (ezért nem kerültek fel a logók már a szezonnyitón sem a Ferrarikra), majdaz Európai Unió is jelezte, hogy rajta tartja a szemét a Forma–1-es reklámhelyzeten.
A Ferrari mellett egyébként a McLaren is belevágott egy hasonló partnerségbe. Ők a British American Tobaccóval működnek együtt, és reklámozzák a cég A Better Tomorrow elnevezésű, szintén a füstmentes életmódot hirdető, alternatív dohányzási módokat kínáló kampányát. A Ferrarihoz hasonlóan a szezon során ők is csak alkalmanként jelenítették meg a BAT logóit az évad során.