A leggyorsabb Forma–1-es kerékcserére a futam 21. körében került sor, amikor a bikások a Mercedes kiállására reagálva gyorsan kihívták Verstappent, cseréjét pedig 1,82 másodperc alatt végre is hajtották. Más kérdés, hogy a folytatás már peches volt a holland számára, Lewis Hamilton ugyanis elé ugrott, köszönhetően gyors kivezető körének, és a Verstappent feltartó Robert Kubicának.
Később aztán a holland visszaállt az élre, és a futamgyőzelmet is megszerezte, kiállása tehát a világrekord miatt mindenképpen szép emlék marad a csapat számára, melynek eddigi csúcsa 1,91 másodperc volt.
Előző rekordjukat Silverstone-ban, az akkor még a csapatot erősítő Pierre Gasly kerékcseréjekor állították be, és akkor ugrottak az élre az addigi csúcstartó Williamst megelőzve (a britek a 2016-os, a bakui versenypályán tartott Európa Nagydíjon cserélték le 1,92 másodperc alatt Felipe Massa kerekeit).
A Red Bull folyamatos rekorddöntései a pontosság valamint a kiváló csapatmunka csúcsra járatása mellett remek bizonyítékul szolgálnak arra, hogy minden csúcs túlszárnyalható, még akkor is, ha azok megdönthetetlennek tűnnek. A kerékcserék esetében a 2017-es szabályváltozások után sokszor emlegették, a Williams rekordja sokáig érvényben marad majd, a nagyobb kerekekkel ugyanis hosszabbak lesznek a kiállások is.
A bikások gyors kiállásukkal egyébként a DHL-lel közösen kiírt kerékcserebajnokságot is megnyerték (ebben a megszokott pontrendszer értelmében a kiállások gyorsasága szerint jutalmazzák a csapatokat) egy futammal a szezon vége előtt. Ezzel ők lettek az első istálló, ami meg tudta védeni címét, hiszen tavaly is övék volt ez az érdem.
1.82 seconds!!!
Another WORLD RECORD for @redbullracing ⏱🚀👏#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/kpUETp0uZh
— Formula 1 (@F1) November 18, 2019