Musorujsag
Élő Eredmények

Hamilton és Leclerc az 50 legnagyobb reklámértékű sportoló között

Hamilton és Leclerc az 50 legnagyobb reklámértékű sportoló között

Sports Pro
Egy magazin szerint két Forma–1-es versenyző is a világ legnagyobb marketingértékkel rendelkező sportolói közé tartozik.

Az 50-es listát a Sport Pro készítette, a közösségi médiában megjelenő tartalmaik és azok hatásainak alapján mérve a sportolók reklámértékét. A felmérés során olyan szempontok szerint vizsgálták meg a közösségi oldalakon megjelenő adatok hatását, mint azok relevanciája, elérése, a válaszok és a reakciók. Emellett számításba vették a közösségi médián keresztül folytatott kampányok hatékonyságát, a szponzorációs értéket, valamint azt, kinek mekkora követőtábora van, és az milyen mértékben növekedett.

A Nielsen cég adataira alapozva 21 sportág több mint hatezer sportolóját vizsgálták meg az elmúlt egy évet tekintve. A listát két futballista, Lionel Messi és Cristiano Ronaldo vezeti, a harmadik hely a NBA kosarasáé, LeBron Jamesé.

A Forma–1 mezőnyéből Lewis Hamilton és Charles Leclerc szerepel a legjobb 50-ben. A hatszoros világbajnok a 21. helyet foglalja el, míg a Ferrari kétszeres futamgyőztese a 37. Előbbi versenyzőnek 20 millió fölött van az Instagram-követőinek száma, utóbbi egyelőre „csupán” 3,7 milliónál jár.

Borítókép: Lewis Hamilton és Charles Leclerc (Fotó: XPB)

További tartalmak