Eddig a korábbi Forma–2-es versenyző volt a Red Bull csapatainak hivatalos tartalékosa, ezen minőségében pedig a legtöbb futamhelyszínen is megjelent. Feladatát az eredeti tervek szerint a japán Super Formulában való versenyzéssel kombinálta volna, az ország szigorú beutazási szabályai miatt azonban eddig nem vehetett részt a széria küzdelmeiben.
A legutóbbi futamon viszont már megjelenhetett (nem kis meglepetésre rajtelsőséget is szerzett, a versenyen azonban kiesett), és a folytatásban is ott lesz a mezőnyben, a japán széria áttervezett naptára viszont több ponton is ütközik az F1-essel.
Éppen ezért a bikások a folytatásban Séébastien Buemit nevezik hivatalos tartalékversenyzőként, vagyis ő ugorhat be, ha a Red Bull, vagy az Alpha Tauri valamelyik pilótája nem tud részt venni az adott megmérettetésen (papíron legalábbis).
A bikások terve most az, hogy ha Max Verstappen vagy Alexander Albon produkál pozitív koronavírustesztet, vagy kerül kispadra egyéb okok miatt, akkor az Alpha Tauri egyik pilótája ugrik be a főcsapathoz, a kisebb istállónál pedig értelemszerűen Buemi kaphat lehetőséget, aki teljes F1-es pályafutását annak elődjénél, a Toro Rossónál töltötte.
A svájci 2009 és 2011 között indult F1-es futamokon, majd megbízhatósági versenyeken és a Forma–E-ben bizonyított (mindkét szakágban felért a csúcsra), miközben továbbra is kapcsolatban maradt a Red Bull királykategóriás alakulatával (folyamatosan tesztelt velük a szimulátorban, és évekig ő volt a tartalékos is). Ami az indulási feltételeket illeti, a WEC bajnokaként birtokosa egy érvényes F1-es szuperlicencnek.