Mostanság nem múlhat el F1-es nagydíjhétvége anélkül, hogy a Mercedes- és a Red Bull-tábor ne keveredne a sajtón keresztüli éles szóváltásba. Baku sem kivétel – az üzengetések középpontjában pedig „természetsen” a hajlékony szárnyak állnak.
Miután Toto Wolff Monacóban megfenyegette a Red Bullt, hogy ha Bakuban is használja a trükkös légterelőjét, óvást nyújt be az FIA-nál, kollégája, Christian Horner sajátos stílusban jelezte felé, nem ajánlja, hogy a Mercedes beletenyereljen ebbe az ügybe, mert annak az lesz a következménye, hogy az első szárnyak rugalmassága is a figyelem középpontjába fog kerülni, és abból a Mercedes jön majd ki rosszul.
Horner a brit Sky Sportsnak megjegyezte:
„Én Toto helyében, ha ilyen első szárnyam lenne, inkább befognám a számat.”
Sokáig a válasz sem váratott magára. Wolff az időmérő edzés előtt nyilatkozott a brit csatornának, és egy figyelemhajhásznak titulálta kollégáját.
„Christian egy szóf**ó, aki szereti, ha rá irányul a kamera. Könnyű harciasnak lenni, amikor az eredményjelző élén állsz, de úgy vélem, lehetne egy kicsit udvariasabb” – mondta az osztrák.

A bakui fedélzeti kamerás felvételekből kiderül, az egymásnak üzengető két csapat között kisebb a különbség a rugalmas szárnyak terén, mint azt beállítják. Az utcai pályán a Mercedes hátsó légterelője is hátrahajlott, de az is megfigyelhető volt, hogy nem csak a fekete autókon mozogtak az első szárny lapjai, hanem a Red Bullén is.
Fölmerül a kérdés, ezek ismeretében lekerült-e már a napirendről az óvás lehetősége a Mercedesnél. Wolff nem hagyta örülni az ellenfelet. „Nem, a kérdés továbbra is nyitott. A legutóbbi, akit elkaptak az első szárny hajlékonysága miatt, a Red Bull volt. Ez 2014-ben történt. Szóval van már tapasztalata ebben. Egyszerűen el kell fogadni ezt.”