Továbbra is kérdéses, miként folytatódik a világbajnokság az európai fordulók után, a több országban is felerősödő koronavírus-járvány ugyanis nem egy helyszín esetében gondot okozhat, akárcsak a szigorú utazási szabályok. Az F1 azonban a futamtörlések ellenére is szeretné tartani a 23 fordulóból álló menetrendet. Idén is szükség lesz tehát beugró, vagy duplázó helyszínekre.
Korábban már fölmerült, hogy Austin két versenynek is otthont adhat, Texasban viszont az utóbbi hetekben ismét megnőtt a fertőzöttek és a kórházban kezeltek száma, így a verseny sorsa újra kérdésessé válhat.
Fölmerült, hogy a tavalyi évhez hasonlóan Bahrein is duplázik majd (a szezonzárót ők már lebonyolították, de a későbbiek során visszatérhet még hozzájuk a mezőny egy futam erejéig), a legfrissebb hírek szerint pedig annak is egyre nagyobb az esélye, hogy Katar is bekerül a 2021-es menetrendbe.
A közel-keleti ország a szezon végén rendezheti első F1-es futamát; november 21-én az Ausztrál Nagydíj időpontjában. Ami az engedélyt illeti, mivel az aszfaltcsík rendelkezik az FIA első osztályú minősítésével, papíron azzal nem lehet gond, hogy F1-es versenyt rendezzenek rajta.
A katari Losail International Circuit 2004 óta látja vendégül a MotoGP mezőnyét, korábban Superbike és WTCC-futamot is rendeztek rajta és a GP2 Ázsia sorozat is ellátogatott a helyszínre. Maga a pálya – ahogyan azt a MotoGP idejében 2007 óta láthatjuk – alkalmas a villanyfényes futamok lebonyolítására is, az F1 tehát adott esetben újabb éjszakai versenyt is tarthat.