Csou eddig csak debütáló versenyén, a Bahreini Nagydíjon tudott pontot szerezni, azóta viszont többször meggyűlt a baja a technikával. A legutóbbi miami versenyen például mindössze hat kör jutott neki, pedig biztatóan kezdte a futamot. Ő maga is megjegyezte, az első körök tempója alapján úgy érezte, az Egyesült Államokban újra pontot szerezhetett volna.
Noha öt verseny után csak egy pont áll a neve mellett, a fiatal kínai munkájával az Alfa Romeo pályamérnöke, Xevi Pujolar is elégedett, aki úgy érzi, versenyzőjük legnagyobb gondja eddig az autó megbízhatatlansága volt, és ez „fedte el” a biztató teljesítményt is.
„Azt hiszem, a megbízhatóság az egyetlen baja” – fogalmazott a szakember. „Rendben, legutóbb az időmérő nem volt zökkenőmentes számára, a Q1-ben veszített egy kis időt, és annak a körnek akkor már vége is volt. Határozottan megvolt benne a potenciál, hogy a második szakaszba jusson, és ezzel ő is tisztában van, tudja ezt.”

„Ha megnézzük a futam elejét, néhány körig harcban volt. A küzdeni tudása kiváló. Biztosak vagyunk benne, és ő is tudja, hogy könnyen a pontszerzők között végezhetett volna, ha nem kell kiállnia az autóval” – folytatta.
Pujolar kiemelte, Csou az első öt futamon bemutatta, egyik erőssége az, hogy határozottan belemegy a küzdelmekbe, sőt általában jól jön ki ezekből, tehát lehet számítani rá, ha előzni kell. „Miamiban is gyorsabb volt, mint a körülötte lévők, és minden futamon megmutatta, hogy amikor harcol valakivel, akkor le is előzi azt a srácot” – fogalmazott.
„Nem olyan srácról van szó, aki 15 körig beragad valaki mögé. Ő odaér és előz. Szóval ezen a ponton (ahol ő tart a pályafutásában) ez bátorítja a versenyzőt a képességeivel kapcsolatban. Barcelonában, a fejlesztésekkel remélhetőleg mindkét versenyzőnk pontot szerez” – zárta gondolatát.
