A thai versenyző 2019-ben debütált a királykategóriában, a Toro Rossónál (ma Alpha Tauri) mutatott teljesítményével pedig hamar kivívta a szakértők elismerését. Sokáig azonban nem élvezhette a pozitív véleményeket, a Red Bull ugyanis az évad felénél beültette az anyacsapat egyik autójába Max Verstappen mellé, a holland tempóját pedig ő sem tudta felvenni.
Sem 2019 második felében, sem a 2020-as évben. Emiatt pedig 2021-re „lefokozták” tesztversenyzőnek. 2022-ben (a bikások közbennjárásával) a Williamsnél tért vissza, néhány kiugró eredménnyel pedig feledtette a 2019-es, 2020-as gyengélkedést.
Nemrég elismerte, ez céljai között is szerepelt, miután számos bírálatot kapott a bikások első számú alakulatánál töltött időszak alatt. „Nyilvánvaló, hogy éreztem, a 2020-as évem nem volt nagyszerű, és éreztem azt is, hogy erősen kritizáltak valami miatt, pedig visszagondolva azért annyira nagyon rossz sem volt az a szezon” – fogalmazott.
„Majdnem kikerülsz a sportágból, és nem tudod megmutatni az embereknek, hogy mire vagy képes. Amikor megkaptam a lehetőséget a visszatérésre, úgy voltam vele, hogy ez a tökéletes idő, a tökéletes hely arra, hogy megoldjam a kommentárok problémáját” – emelte ki.
„Természetesen az emberben mindig nagy a motiváció és a vágy arra, hogy ezt a megtegye (bizonyítson a kritikusoknak). De persze önmagában is az is erősen motivált, hogy újra bekerüljek a Forma–1-be” – zárta gondolatát a fiatal pilóta, aki a szezon első felében kétszer tudta beverekedni magát a legjobb tíz közé a Williamsszel.