Megszokhattuk már, hogy a közösségi média korában a sztárok vagy nagyobb cégek olykor bevetnek némi trükköt, hogy jobban magukra irányítsák a fókuszt. Néha van a trükk mögött mögöttes szándék is, de sokszor csak egy kis plusz figyelemre vágynak a profilok.
A Red Bull már jó ideje játszik azzal, hogy vagy rejtőzködő köntösbe öltözteti autóját, vagy egy a szokásostól eltérő dizájnnal lepi meg a nagyéredműt a teszteken, amely nagyérdemű aztán sírva könyörög az új arculat megtartásáért.
A változás eleddig nem igazán jött el. Most azonban a csapat felvetése, hogy „üres vászonra” rajzolhatunk, vagyis elvileg eléggé nyitott, hogy miféle külsőt fed fel a Red Bull február harmadikán, a hivatalos bemutatóján.
A profi, vagy önjelölt dizájnerek fantáziája már be is indult, de néhány nap múlva kiderül, mi is volt ez a játék a csapat részéről.
2023 👉 A blank canvas 🎨 pic.twitter.com/u8miBUSCwu
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) January 27, 2023