Az Egyesült Államokig utazott egy bemutatóért a Red Bull csapata, és eseményén nem is győzte hangoztatni, mennyire fontos neki Amerika. Tekintve, hogy a főszponzoruk (Oracle) mellett a leendő motorpartnerük (Ford) is onnan jön, ez nem csoda. Ahogy az sem, hogy igyekeznek kihasználni az F1 nagy amerikai bummját.
Utóbbiban nagy szerepe van a Netflix F1-es sorozatának, a Drive To Survive-nak, melynek címe mindig elhangzik, valahányszor az F1 kerül szóba az Egyesült Államokkal kapcsolatban. A királykategóriát kétségkívül ez a sorozat tette észrevehetővé és fogyaszthatóvá a tengerentúlon, és hogy hatásosabb legyen, kicsit úgy is fűszerezték, hogy ízletesnek tartsa az ottani közönség.
Többen vannak azonban, akiknek ez az ízesítés kicsit sok. Például Max Verstappen, akinek az első évadban olyannyira megfeküdte a gyomrát az amerikaias menü, hogy köszönte, nem is kért belőle többet. A címvédő a történethamisítás és a valóság módszeres kiszínezése miatt döntött úgy, hogy többé nem működik közre a film készítésében, ám miután ő lett 2021 világbajnoka, és így maradt ki a sorozatból, az F1 elnöke és a készítők elbeszélgettek a hollanddal, és meggyőzték a visszatérésről. Ezt persze ő feltételekhez kötötte.

Verstappen a múlt heti bemutatón megerősítette, nemcsak a februárban debütáló mostani évadban tűnik fel, 2023-ban is újra nyilatkozik a Netflix-csapatnak. Azt is elmondta, miért.
„Természetesen beszéltem velük, mielőtt interjúkat adtam nekik. Remélem, hogy átment az üzenet. Emellett azzal is tisztában vagyok, hogy világbajnokként muszáj részt venned az ilyesmiben.”
– adott magyarázatot a visszatérésére.
Hozzátette, nem törekedett főszerepre a sorozatban. „Adtam nekik úgy egy harminc perctől egy óráig terjedő interjút, és remélem, hogy használni fogják. Nem tudom, mikor fogom megnézni, de remélem, hogy boldogok. És remélem, hogy én is boldog lehetek, miután megnéztem. Tudom, az F1 számára is fontos ez a sport terjeszkedése miatt” – jegyezte meg a Red Bull versenyzője.