Az előző évek egyik legstabilabb időmérős versenyzője, Lando Norris, aki sorra szállította a Q3-as szerepléseket, az előző két kvalifikáción két hibát is vétett: Szaúd-Arábiában „falazott” és már az első etapban búcsúzott, a mai ausztrál időmérőn pedig először kicsúszott a hármas kanyarnál, majd gumicseréje után már nem tudta üzemi hőfokra melegíteni a gumikat.
Így végül csak a tizenharmadik rajthelyet tudta megszerezni, amivel a McLaren döcögős szezonkezdése ellenére sem volt megelégedve. Nyilatkozatában viszont nem kertelt és elsősorban magát hibáztatta a történtek miatt.
Egész egyszerűen kijelentette, túl keményen próbálkozott a Q2-ben. „Túl keményen nyomtam” – ismerte el. „Csodálatos kört kellett volna összeraknom, hogy bekerüljek a Q3-ba, szóval, azt hiszem erre törekedtem, és egy kicsit túl messzire mentem, átléptem a határon. Nehéz volt. Azt hittem, egy kicsit jobban teljesítünk majd, mint ahogy végül az időmérő sikerült.”

„És egy kicsit jobban is szerepelhettünk volna, de nem vezettem olyan jól, mint kellett volna, hogy őszinte legyek. Most egy kicsit csalódtam magamban, de ez van” – tette hozzá kissé kiábrándultan, majd a hibák okairól is beszélt.
Ez a téma akkor merült fel, mikor megkérdezték, azért erőlteti-e túl néha a gyors köröket, mert csapata a vártnál gyengébben teljesít, vagy azért, mert a korábbi hibát próbálta kissé görcsösen javítani. „Ezek keveréke. A hibák, amiket elkövettem, mind különböző kanyarokban voltak. Amint megpróbáltam jobban nyomni az egyikben, ott hibáztam” – mondta.
„A kör további része aztán jó volt. A következőben aztán ez megváltozott, szóval úgy érzem, egyszerűen nem állt össze a dolog. Most úgy vagyok vele, hogy inkább 95 százalékon kell mennem, mintsem 100-on. Amit a határokat feszegetem, át is lépek rajtuk” – zárta gondolatát.