A kevés még szabad versenyzői ülés közül legtöbb szó a Red Bull testvércsapatánál elérhetőkről esik, főleg az utóbbi hetekben, mióta a sérült Daniel Ricciardót helyettesítő Liam Lawson meglepően jól teljesít; Szingapúrban például pályafutása harmadik F1-es hétvégéjén szerzett pontot egy olyan pályán, amin korábban még nem vezetett.
Az új-zélandi remeklését látva egyre többen cikkeztek arról, hogy a Red Bull 2024-ben teljes évet ad neki testvércsapatánál, a márkatársa pedig Ricciardo lesz, vagyis Cunodának távoznia kell. A japán a korábbi pletykák szerint a Red Bull tartalékosa lehet a következő évben.
Az Auto Motor und Sport információi ezzel teljesen ellentétesek. A lap rutinos tudósítója, Tobias Grüner egy, Mick Schumacher jövőjével és lehetőségeivel kapcsolatos cikkben ír arról, hogy az Alpha Taurinál nincs és nem is volt esélye a fiatal németnek, ami pedig az üléseket illeti, Cunoda hosszabbítását a „hétvégén be kell jelenteni”, a másikról pedig később döntenek.

Tény, a Japán Nagydíjnál jobb helyszíne nem lehet egy ilyen bejelentésnek, hiszen Cunoda valamint a pályafutását támogató (sőt a 2026-ra, az Aston Martinnal való összefogás első évére az ő szerződtetésén is gondolkodó) Honda is hazai hétvégéjét ünnepli majd.
A csapattárs kilétéről Grüner szerint még nem született döntés, ugyanakkor Lawson remeklése ellenére a rutinos Ricciardo számít esélyesebbnek. A szakíró megjegyzi, amint az ausztrál visszatér a kéztörésből, „csak ott kell folytatnia”, ahol sérülése előtt abbahagyta (Magyarországon és Belgiumban is voltak ígéretes villanásai) és akkor valószínűleg meggyőzi a főnökeit.
A cikk annak „főszereplője” Schumacher kapcsán megjegyzi, nincsenek túl jó esélyei 2024-re: a Williamsnél valószínűleg nem számolnak vele, és most úgy tűnik, Logan Sargeant kaphat egy második lehetőséget, amennyiben nem esik vissza, a csapatnak ugyanis fontos egy amerikai pilóta.
Az Auto Motor und Sport megjegyzi, testvérlapja, a Motorsport Aktuell úgy tudja, Schumacher az Alpine WEC-csapatánál folytathatja, a megbízhatósági versenyzés pedig jó alternatíva lehet a német számára. Jelenlegi munkaadója, a Mercedes minden esetre nem fog az útjába állni, ahogyan arról Toto Wolff is nyilatkozott a lapnak, sőt megjegyezte, neki az ellen sincs kifogása, ha Schumacher egyszerre lesz Mercedes-tartalékos és versenyez egy másik szériában.
