Mivel Logan Sargeant szerződését továbbra sem hosszabbították meg, a Williams gyakran szerepel a pilótakeringővel kapcsolatos hírekben: a fiatal amerikai lehetséges utódjaként az utóbbi hetekben, hónapokban leggyakrabban Mick Schumachert és Felipe Drugovichot emlegették, Liam Lawson erős beugrása viszont őt is „felhelyezte” a térképre.
Arról a lehetőségről, hogy a Red Bull 2024-re „kölcsön adja” versenyzői ülés nélkül maradó védencét a Williamsnek, az F1 hivatalos oldalának riportere, Lawrence Barretto (ő szellőztette meg például Daniel Ricciardo visszatérését is) is írt legutóbbi cikkében.
Rámutat, előfordulhat, hogy a Williams kölcsönveheti az új-zélandit, amennyiben úgy dönt, meneszti Sargeantet, a két csapat közötti „együttműködés” pedig példátlan sem volna, hiszen Alexander Albon is a bikások támogatásával került hozzájuk 2022-ben, azt követően, hogy egy évet a Red Bullnál töltött a kispadon, tartalékosként.

Barretto viszont kiemeli, nem tartja valószínűnek, hogy ezúttal összejön a megállapodás, a Williams számára ugyanis az már nem vonzó, hogy Lawson mindössze egyetlenegy évet tölthetne náluk, márpedig a Red Bull valószínűleg csak ennyi időre engedné el őt.
A rutinos riporter ugyanis úgy véli (úgy tudja), hogy a bikások 2025-ben számítanak Lawsonra, aki négy autójuk egyikében (az anyacsapat valamint a jelenleg Alpha Tauri néven futó testvéralakulat) valószínűleg ott ülhet majd a 2025-ös megmérettetéseken. Ez több forrás szerint is valószínű, sőt, vannak, akik úgy tudják, az új-zélandinak már előszerződése is van.
A Red Bull eközben igyekszik lehűteni a kedélyeket: a csapatvezető, Christian Horner a témával kapcsolatban a Japán Nagydíj után arról beszélt, Lawson nem kapott tőlük garanciát arra, hogy 2025-ben biztosan igényt tartanak szolgálataira állandó pilótaként.
