Mióta bejelentették, hogy az Audi beszáll a királykategóriába, a német gyártó gőzerővel készül a 2026-os debütálásra, a háttérmunkáról pedig egyre több hír érkezik. Kiderült például, hogy a motorok már a tesztpadon futnak, ahogyan arról is folyamatosan érkeznek a hírek, hogy a cég neves szakemberekkel köt szerződést. És ismertették első versenyzőjüket, Nico Hülkenberget is.
A szponzori oldalról egyelőre kevesebb hír érkezik, az viszont már kiderült, hogy az Audi stratégiai- és műszaki partnerséget kötött a BP-vel valamint bejelentették azt is, hogy a Castrol – a BP egyik márkája – látja majd el kenőanyagokkal a csapatot.
A színfalak mögött persze több céggel is zajlanak már az egyeztetések, a SportBusiness információi szerint pedig az egyik érdeklődő a sportvilágban komoly névnek számító Adidas. A német cég az Audi támogatója és ruházati partnere lenne egy hasonló együttműködés keretén belül, mint amilyenbe jövőre kezd a Mercedesszel.
A RacingNews365 úgy tudja, az Adidasnak riválisa is akadt, hiszen a Puma is örömmel csatlakozna az Audihoz – hasonló szerepkörben. Ők is szponzorok valamint egyúttal sportruházati partnerek lennének a német alakulatnál.
Az Audi a Puma számára sem egyedüli partner volna, ők ugyanis már most együttműködnek a Ferrarival és tárgyalásban állnak az olaszokkal szerződésük meghosszabbításáról. A RacingNews365 a témával foglalkozó cikkében megjegyzi, jelenleg úgy tűnik, hogy a két cégóriás harcában az Adidasnak áll a zászló, ők a favoritjai az Audival való megegyezésnek.
A cég egyébként az év elején jelezte, mindenképpen növelni akarja jelenlétét az F1-ben, köszönhetően a sportág amerikai terjeszkedésének és az előző években tapasztalható népszerűségnövekedésének. Állítólag a Red Bullt is megkörnyékezték, de nem jutottak dűlőre velük.