Úgy tűnik, a rendhagyó festésekről (is) fog szólni a hétvégi Szingapúri Nagydíj az F1-ben. Azok után, hogy a Mercedes bemutatta a Petronas-festését, a Red Bull pedig közölte, hogy lemond a hétvégére szánt különleges dizájnjáról, a Visa Cash App RB-istálló is különleges megjelenésű autóról rántotta le a leplet.
„A Hugo és a Visa Cash App RB F1-es csapat megtervezte az F1 több mint harminc éve első divat által inspirált festését, ami ezen a hétvégén a Szingapúri Nagydíjon fog debütálni a versenypályán” – jelentették be a faenzaiak.
Denim livery? Might be too hot 😮💨#SingaporeGP #HugoYourWay pic.twitter.com/sbjk4JD2UK
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) September 18, 2024
A Hugo Boss divatcég idén lett a csapat kiemelt partnere, és a mostani megjelenéssel az együttműködésüknek, illetve a cég jellegzetes stílusának állítanak emléket. Az RB előtt legutóbb a divatvilágból érkezett Benetton csapata versenyzett szó szerint „divatos” festésekkel.
A mostani alkalmi megújulás túlmutat az autók átfestésén. Ezen a hétvégén Daniel Riciardo és Cunoda Juki is rendhagyó versenyoverallokat fog viselni, a csapat tagjai is új ruhát öltenek, és közben a csapat garázsa is farmervilággá alakul.
„Az évek során sok divatcéget láttunk, aki egyesítette erőit F1-es csapatokkal és versenyzőkkel, főleg a ruházat terén. Viszont sosem láthattunk még senkitől ilyen lépést, amivel ennyire elmélyítik ezt a versenypályán i” – mondta Daniel Ricciardo. „Emeltünk a szinten, és kiköveztük az utat, megmutatva, hogy sokkal többet is lehet tenni egy márka felfedezéséért. Ez egyértelműen fel fogja nyitni a divatházak szemét, és több divat témájú festést hívhat életre.”
Cunoda Juki hozzátette: „A divat a szenvedélyem, szóval szuperklassznak tartom ezt a különleges együttműködést, ami túlmutat a csapat felszerelésén és a napi Hugo-viseleten. Ez megmutatja, kik vagyunk, a kreativitásunkat. A VCARB-nál szeretnénk minden ágazat szurkolóit megszólítani: a művészetét, a zenéét, a divatét. Ez most egy komoly előrelépés a csapatunk részéről.”
Képgaléria: