Cunoda Juki pályafutása legjobb időmérője után a harmadik rajthelyről várta a Sao Pauló-i Nagydíjat, ahol az első körök után tartani is tudta a dobogós pozíciót, majd egy ponton, amikor az eső erősödött, elsőként váltott a kék jelölésű teljes-vizes abroncsokra…
A taktika a tempó alapján kifizetődőnek tűnt, a piros zászló azonban keresztülhúzta Cunoda és az RB számításait, a megszakítás alatt ugyanis azok, akik kinn maradtak „ingyen” cserélhettek, így a japán értékes pozíciókat veszített, és mivel a folytatáskor már jobb volt a pálya állapota, ő is visszaváltott a köztesekre, vagyis a gumielőny is szertefoszlott.
Cunoda végül hetedikként ért célba, vagyis fontos pontokat szerzett, de nem meglepő módon megjegyezte, több is lehetett volna a vasárnapban. „Reggel nagyon boldog voltam, hiszen a legjobb időmérős eredményemet értem el” – kezdte.

„A csapat fantasztikus volt és komoly előrelépést tettünk a szombati nap után. A sprint után sokat változtattunk, igaz összehasonlítani a két napot nagyon nehéz a körülmények miatt. Jól rajtoltam és az első etapon jól vezettem, elégedett voltam. De sajnos pár dolog rosszul jött ki: a piros zászlóval balszerencsések voltunk, és az Alpine nagyon sok pontot szerzett” – magyarázta.
„Ez a konstruktőri tabella szempontjából rosszul jött. A jutalom nem igazán felelt meg a teljesítménynek, de legalább újra pontokat szereztünk. Eléggé felemás nap volt, de sok pozitívuma van a hétvégének. A következő futamokon keményen nyomjuk majd” – zárta gondolatát.
Pontot a csapattárs, Liam Lawson is szerzett, aki szintén felemás napot zárt. A tempó a fiatal új-zélandinál is jó volt, egy Oscar Piastrival való koccanás (az ausztrál kiforgatta őt) miatt viszont időt veszített, majd a piros zászló neki is rosszul jött. „Örült futam volt, örült körülmények között. Boldog vagyok a csapat miatt és örülök a pontoknak. Ezek fontosak voltak” – jegyezte meg.
„Ahhoz képest, ahonnan indultunk, egy kicsit lemaradtunk ezen a futamon. De egy kicsit pechesek voltunk. A McLarennel időt veszítettünk, majd volt egy kis csata és kiálltunk a vizes gumikért, amivel szintén veszítettünk. A futam elején jó volt a tempó, de a vége felé küszködtünk. Az Alpine kihozta a maximumot a futamból a két dobogóval, és most öt ponttal vezet előttünk. Ez még elérhető távolság, szóval az utolsó három futamon az lesz a cél, hogy pontokat szerezzünk” – húzta alá.
