A német a jövő egyik legnagyobb ígéreteként érkezett a királykategóriába, ahol debütáló szezonjában a mezőny egyik legrutinosabb (akkor konkrétan a legrutinosabb) versenyzője mellett gyűjthetett tapasztalatot. A fiatal Hülkenberg első márkatársa Rubens Barrichello volt.
2025-ben a német versenyző egy hosszú, kanyargós pályafutás után a mezőny egyik legrutinosabb pilótájának számít, márkatársa pedig a jövő egyik legnagyobb ígérete, az F3 aktuális bajnoka és az F2 listavezetője, Gabriel Bortoleto lesz. Kettejük között komoly korkülönbség és rutinbeli különbség lesz, Hülkenberg viszont nem tartja különösen kiugrónak azt.
„Nem annyira extrém ez” – nyilatkozta a Race-nek, amikor a 2025-ös csapattársról és a fen említett különbségekről kérdezték. Persze gyorsan megjegyezte, a helyzet azért ismerős lesz számára, hiszen pont a fordítottja annak, amit bemutatkozásakor tapasztalt.
„Azt hiszem, köztem és Rubens között akkor volt vagy 20 évnyi korkülönbség. Szóval most ennél egy kicsit kevesebb lesz köztönk” – tette hozzá a német, akit egy kicsit megcsaltak az emlékei, Barrichello ugyanis 2010-ben tizenöt évvel volt idősebb nála, míg ő jelenleg tizenhét esztendővel idősebb jövőbeli brazil csapattársánál.
A lényegen persze ez semmit sem változtat, és ezt a német is elismerte. „Ennek ellenére (hogy nem ugyanakkora a korkülönbség) a helyzet azért nagyon hasonló lesz ahhoz, amit akkor láttunk” – fogalmazott.
2010-ben egyébként Hülkenberg tisztességesen helyt állt a rutinos Barrichello mellett, aki végül csak egy évig volt a csapattársa, a Williams ugyanis mindössze egy szezon után menesztette a fiatal németet. A szerződések alapján Bortoleto és Hülkenberg valószínűleg hosszabb ideig együttműködhet, hiszen az Audi (2026-ban a Sauber a németek gyári csapata lesz) is számít rájuk.