A napokban több új partneri szerződésről is hírt adott a francia alakulat: megállapodtak az MSC Cruisesszel, az Oakberry-vel és az Artic Wolff-fal, majd az F1 londoni évnyitója előtt hírt adtak arról is, hogy már a Mercado Libre is a szponzorok sorát erősíti.
Az argentin kereskedelmi cég minden valószínűség szerint a tartalékversenyzőt, Franco Colapintót követte, aki a Williamstől igazolt az Alpine-hoz.
A Mercado Libre logói és jellegzetes sárga színe már 2024 végén feltűnt a királykategóriában: a Williams több hétvégén is „módosított” fényezéssel gurult pályára, amit az argentin cég dizájnja határozott meg.

„Izgatottan várjuk, hogy a Mercado Libre-t támogatóként fogadhassuk” – fogalmazott a csapatvezető, Oliver Okaes. „A sebesség és a teljesítmény iránti elkötelezettségük tökéletesen illeszkedik az F1-es csapat értékrendjéhez.”
„Ez a partnerség megerősíti a kapcsolatot a szenvedélyes latin-amerikai rajongótáborunkkal és már várjuk, hogy nagyszerű dolgokat érjünk el a pályán és azon kívül is” – tette hozzá.
A szponzor érkezése minden valószínűség szerint újabb olaj lehet a tűzre a tartalékosnak szerződtetett Colapinto esetleges évközi bevetése kapcsán annak ellenére, hogy az Alpine jelezte, kitart újonc versenyzője, Jack Doohan mellett és támogatja is a fiatal ausztrált.