A biztató időmérő után egy rajthelyes büntetésével együtt is az ötödik pozícióból vágott neki a versenynek, amelyen több látványos előzést is bemutatott és láthatóan jól érezte magát a volán mögött, mégis csak tizenegyedik lett a Mercedes újonca.
Andrea Kimi Antonelli ezzel most először maradt pont nélkül, ezt pedig nagyrészt a biztonsági autós fázisnak köszönheti, ez ugyanis röviddel a második kerékcseréje után érte, a Mercedes pedig úgy döntött, újra kihívja, hogy a hajrában frissebb abroncsokkal küzdhessen (ami a keverékeket illeti, ugyanúgy lágyakat kapott, mint a második cserekor).
A futamot egyedüliként három kiállással teljesítő Antonelli ekkor zuhant ki a pontzónából, taktikáját pedig már a csapatrádióban is megkérdőjelezte. Hogy valóban a három kiállás volt-e a jó döntés, arról a leintés után sem volt meggyőződve.

„Kicsit zavaró a helyzet… amikor először cseréltem, elém vágtak, ami rendben volt, számítottam rá. De aztán amikor a közepesek után feltettük a lágyakat és pár kör után jött a biztonsági autó, akkor úgy éreztem, kinn maradhattam volna” – fogalmazott. „A biztonsági autó alatt a gumik lehűltek volna és egy kicsit szabadabb levegőben máshogy történhettek volna a dolgok.”
„Ezt át kell vizsgálnunk, a csapattal közösen. Azt hiszem, én is dönthettem volna okosabban és egy kicsit több gumit is megspórolhattam volna” – folytatta a fiatal pilóta, aki a történtek ellenére inkább a pozitívumokra figyel.
„Meglátjuk, csinálhattunk volna-e valamit másként, de mindenképpen vannak pozitívumok, amiket magunkkal vihetünk. Az időmérő ismét jó előrelépést hozott számomra, és a futam során is kényelmesebben éreztem magam a test-test elleni csaták során. A tizenegyedik hely nem az, amire vágytunk, de a pihenő után Szaúd-Arábiában erősebben vághatunk vissza” – tette hozzá.