Több kiugróan jó időmérős teljesítmény és a Japánban megszerzett első pontok után az eredmény tekintetében a bahreini egy kissé „szürke hétvége” volt a Racing Bulls újonca, Isack Hadjar számára. A fiatal francia az időmérőn tizenkettedik, a futamon tizenharmadik volt.
Vasárnap a gyengébb rajt is hátráltatta, amit ő maga is „problémaként” jelölt meg értékelésében a leintést követően. Kissé egyébként önkritikus is volt, hiszen megjegyezte, a Racing Bulls jól taktikázott és az alávágás valószínűleg pontokat is hozhatott volna a konyhára, amennyiben jobb pozícióban fordul az első kanyar végén.
„Őszintén, már a hétvége kezdete sem volt valami jó… elég nehezen indult” – kezdte értékelését a Forma–2 tavalyi ezüstérmese. „A futam elején sem voltam magabiztos, kipörgettem a kereket. Két pozíciót buktunk az első kanyar előtt, majd több csatát is veszítettem.”

„Ezzel rossz lendületbe kerültünk. A stratégia szerintem helyes volt, de amikor ilyen messze van az ember, akkor nem hozhat pontokat, ez biztos. De szerintem akkor, ha a rajt sikerül és megőrizzük a helyezésünket, akkor az alávágás valószínűleg kifizetődő lett volna figyelembe véve, mennyire agresszívek voltunk” – tette hozzá.
Hadjart a hétvége előtt a Red Bull tanácsadója, Helmut Marko nem mindennapi dicséretben részesítette, megjegyezve, számára is meglepő, mennyire gyors és magabiztos és milyen jól teljesít. Majd hozzátette, érzése szerint a fiatal francia „nagy versenyzővé fog válni.”
Ami a bahreini versenyt illeti, Marko nem csinált nagy problémát abból, hogy Hadjar – aki a rutinosabb csapattársat, Liam Lawsont egyébként így is legyőzte – ezúttal kissé szürkébb volt. Jelezte, már beszéltek erről és magabiztos a folytatást illetően. „Kipörgette a kerekeket a rajtnál és túl óvatos volt a rajtnál. Mondtam neki, hogy az F1-ben mindig a határokat kell feszegetni. Legközelebb jobb lesz!” – fogalmazott megnevezve két „hátráltató tényezőt.”
