Miközben a pályán sorra aratták a győzelmeket és Max Verstappen révén a bajnoki címeket is, a Red Bull több kulcsfigurát is elveszített: Rob Marshall főtervező, Will Courtenay stratégiai vezető és Jonathan Wheatley sportigazgató is távozott.
A legfájóbb veszteség pedig a legtöbb szakértő szerint Adrian Newey volt, aki 2024-ben jelentette be, hogy hosszú évek után búcsút int a Red Bullnak, majd azt is, hogy az Aston Martinnál folytatja pályafutását. Az F1 történetének legeredményesebb tervezőmérnöke márciusban már munkába is állt új csapatánál, ahol a 2026-os szabályváltozásokra összpontosít.
Eközben korábbi csapatának, a Red Bullnak tovább folytatódott a formahanyatlása: bár Verstappen továbbra is kihozza a maximumot az autóból, ez sokszor „csak” egy dobogós helyezésre vagy egy pontszerzésre elegendő.

A német Sky szakértőjeként dolgozó ex-versenyző, Ralf Schumacher ennek kapcsán arról beszélt, a formahanyatlás nagyban összefügg Newey távozásával, utódja, Pierre Waché ugyanis nem tudott fellépni a legendás mérnök szintjére. „Szerintem egész egyszerűen nem Newey… ennek megfelelően nehéz dolguk lesz” – mondott ítéletet.
Megjegyezte, a problémákról a csapatvezető, Christian Horner is tehet, akinek nem lett volna szabad hagynia azt, hogy egy olyan legenda, mint Newey búcsút vegyen a csapattól. „Felépítették a csapatot és (Helmut) Markóval közösen felelősek voltak érte. Sosem lett volna szabad elengednie Newey-t”
„Ez egy klasszikus vezetői probléma. Amikor (a vezető) úgy gondolja, hogy a dolgok úgy mennek, ahogy és már nincs szükség rá (Newey-ra), akkor kezdődnek a problémák. Azt hiszem, Christian túlnőtte magát és most szembesült egy dilemmával. Van egy olyan érzésem, hogy mindenképpen a csapat élén akar maradni és komolyan veszi a dolgát. Hogy ez mindig jó-e, azt nem tudom” – mondta.