A francia versenyző rádiós üzenetei hamar „klasszikussá” váltak a Forma–2-es időszakban: sokszor dühösen, szenvedélyesen és nem egyszer önkritikusan fogalmazott és a hangját is gyakran felemelte. Ennek kapcsán F1-es debütálása előtt is sok szó esett arról, „új színt” hozhat a közvetítésekbe is.
Hadjar azonban első öt hétvégje során meglepően „konszolidált” és csendes volt a rádión. Most, a miami hétvége előtt elárulta, tudatosan figyel arra, hogy a királykategóriában máshogy viselkedjen, érzései és tapasztalatai alapján ugyanis a Forma–1 egy más világ, amihez másfajta kommunikáció társul. Persze megjegyezte, szokásán azért nem változtatott.
Csupán az F1 profi közgében már nem „teszi nyilvánossá” a dühös megjegyzéseket. „Ez (a Forma–1) egészen egyszerűen más közeg, mint a Forma–2 volt” – kezdte a fiatal francia, aki a legrangosabb nevelőszériában tavaly egyébként is kiemelt figyelmet kapott, hiszen bajnokesélyes volt.

„A Forma–2-ben fizetsz azért, hogy versenyezhess, a Forma–1-ben fizetést kapsz azért, mert versenyzel. Szóval, itt már nem kiabálhatsz úgy, mint korábban. Persze továbbra is kiabálok, csak nem nyomom meg a rádiógombot. De még mindig ugyanúgy kiabálok” – tette hozzá, jelezve, tisztában van a sokat emlegetett „jelenséggel” de kezelni tudja azt.
És egyelőre magát az F1-es szereplést is remekül kezeli: eredményei eddig meggyőzőek, olyannyira, hogy a Red Bull tanácsadója, Helmut Marko őt nevezte az első öt hétvége legkellemesebb meglepetésének.
A lendületet természetesen Miamiban is fenn akarja tartani egy számára új pályán, egy újabb sprinthétvégén, ami kevés lehetőséget biztosít a tapasztalatgyűjtésre. De ez nem ijeszti meg. „Eddig csak a szimulátorban vezettem a pályán, de Kínában is egy sprinthétvégén mentem először a pályán és ott jól mentem. Szóval, miért ne lehetne megismételni?” – tette fel a kérést.
Ami a pályát illeti, az papíron fekszik a Racing Bullsnak, Hadjar viszont óvatos a jóslással. „Elméletileg… Japánban gyorsak voltunk, az is tempós pálya, de Szaúd-Arábiában, ami szintén gyors, nem sikerült túl az időmérő. Úgy tűnik, több tényező is van, amit uralni kell. A középmezőny pedig nagyon szoros. A lassabb kanyarokban a versenyző is számít, a legtöbbet kell kihozni az autóból. Jó küzdelem lesz itt is” – magyarázta.