Az új-zélandi pilóta mindössze két futam után menesztették a Red Bulltól, a bikások azonban nem engedték el a kezét: a Japán Nagydíj óta testvércsapatuknál alkalmazzák, ahol az ő helyét átvevő Cunoda Juki versenyzői ülését kapta meg.
Lawsonban az első hétvégén még érezhetően „benne volt az ütés”, amit a lefokozás jelentett (főnökei is őszintén beszéltek arról, hogy a versenyzőt megviselte a Red Bull döntése, noha a külvilág felé ezt egyáltalán nem mutatta), a következő fordulók során viszont felvette a tempót és a remeklő csapattársat, Isack Hadjart is kezdte megszorongatni.
A formajavulást egyelőre kiugró eredményre vagy pontszerzésre még nem tudta váltani, amivel kapcsolatban őszintén kijelentette, bosszantja őt, főleg annak fényében, hogy ő is érzi, a tempója már rendben van és a csapat ritmusát is gyorsan felvette.

„A legtöbb eredmény eléggé sokkoló volt. Ami a kényelmet illeti, nagyon jól érzem magam az autóban. A tempóm a legtöbb helyszínen elég jó volt, csak sajnos nincsenek eredmények, amelyek ezt igazolnák” – mondta az új-zélandi, aki egyike annak a három versenyzőnek, aki eddig egyetlenegy pontot sem gyűjtött (a miami sprinten ugyan a legjobb nyolcban végzett, de megbüntették).
„Nincsenek pontjaink. Az egyértelmű, hogy a Forma–1 jellegéből adódóan egy olyan sportág, ami rengeteg változót tartalmaz, és elég nehéz összerakni egy teljes versenyt, a tempó pedig általában adott volt, de sajnos eddig nem jött össze” – magyarázta.
Ami a miami hétvégét illeti, Lawson a már említett büntetés után a szombati időmérőn műszaki hibával küzdött ezért végül csak a tizenötödik helyről kezdhette a nagydíjat. Ott aztán hamar kiesett azt követően, hogy a rajtnál koccant Jack Doohannel. „A sérülés elég rossz volt. Kár érte, mert a srácok jól dolgoztak a hétvégén és az autónk gyors volt” – jegyezte meg a futam kapcsán.
