Két verseny után hozta meg a döntését a Red Bull a versenyzőcseréjéről. A Liam Lawson helyére ülő Cunoda Juki először Japánban szerepelt az első csapatuknál, eddig négy hétvégét teljesített velük, kétszer volt pontszerző. Bár az eredményei neki sem veretesek, stabilan jobban teljesít, mint rutintalan excsapattársa, és ha csak villanásokkal is, de bizonyítja, hogy tempóban is közelebb tud kerülni Max Verstappenhez.
Helmut Marko Cunoda Miami Nagydíjon elért 10. helyezése után az osztrák Oe24 portálnak kijelentette:
„Juki egyre jobb lesz. Ő az első Verstappen-csapattárs, aki lenyelni Max teljesítményét. Amikor a nyomás nő, akkor még sajnos hibázgat.”
Ezt, vagyis a nagyobb téthelyzetekben becsúszó hibákat egyébként Christian Horner csapatfőnök is említette. Rámutatott, Cunoda jellemzően a Q3-ba kerülve zuhan kicsit össze, amikor egyszerűen túlerőlteti a vezetést.

A brit szerint új versenyzőjük összességében annak is köszönheti a jobb teljesítményét, hogy nem foglalkozik annyit Verstappennel.
„Ez az ötödik éve, és már van mögötte pár verseny. Tudja, hogy megy ez. És ami szembetűnő: nem nézi megszállottan, hogy mit csinál Max. Csak a saját beállításaival foglalkozik a mérnökével, és nem próbálja másolni, ami a garázs másik végében zajlik. Ez a megfelelő hozzáállás”
– mondta a Sky Sportsnak Horner Miamiban még pénteken.
A sajtótájékoztatón hozzátette: „Kezdi megvetni a lábát, komoly tapasztalata van, és jók a visszajelzései. Igazán jó energiákat hozott a csapathoz – mert igazi személyiség –, és mindenképpen gyors. Ahogy egyre magabiztosabbá válik, úgy egyre előrébb fog kerülni a rajtrácson.”
Marko határozott „igennel” felelt a német Bild kérdésére, helyes lépés volt-e részükről a versenyzőcsere. „Sokkal közelebb van Maxhoz, mint Liam volt. És már a második versenyén pontot szerzett a Red Bull-lal. Ez kiváló teljesítmény volt tőle, a bizonyíték arra, hogy jól választottunk. Mikor volt olyan legutóbb, hogy két autónk volt pontszerző? Én már nem is emlékszem rá.”

Azon kritikát miszerint Lawson gyors leváltása megmutatja, hogyan tesz tönkre pályafutásokat a Red Bull, Marko visszautasította. „Liam nem bírta a Red Bullnál rá nehezedő nyomást, ezért helyes döntés volt cserélni. Tudjuk, mit csinálunk. Viszont Liamet sem ejtettük, még mindig a Forma–1-ben van, és övé a húsz ülés egyike, mert nem kidobtuk, hanem elhelyeztük a Racing Bullsnál. És összeszedte magát, és most jobban teljesít.”
„A pályafutása ezzel nem kell, hogy véget érjen. Pierre Gaslynak is vissza kellett térnie a Red Bull juniorcsapatába, és ma egy stabil versenyzője a mezőnynek. Alexander Albonnak sem jött össze velünk, átment a DTM-be, és most a Williamsnél versenyez. Emellett nem gondolnám, hogy beszélhetnénk lefokozásról. A Racing Bulls és a Red Bull között nem olyan nagy a különbség” – mondta a Red Bull tanácsadója.