Amikor a projekt atyjának számító Michael Andretti kitalálta, hogy saját Forma–1-es csapatot akar, az alapelképzelése egy igazi amerikai istállóról szólt, amely bizonyítaná az Európa-központú királykategóriának, hogy a tengerentúlon is képesek a legmagasabb szintű versenyautók építésére és fejlesztésére. Andretti aztán különböző konfliktusok miatt kikopott a programból, de az alapvető irányához a jogutód Cadillac is igyekszik tartani magát.
Az amerikai autómárka 2026-ban csatlakozik a Forma–1 mezőnyéhez, és most bejelentette az első hivatalos szponzorát, amely természetesen egy amerikai cég. A Cadillac az F1-es berkekben már jól ismert Tommy Hilfiger divatmárkával lépett szövetségre egy több évre szóló megállapodással, melynek részeként a ruházati cég biztosítja a teljes csapat öltözetét, márciusban pedig a szurkolói kollekciójukat is bemutatják. A Tommy Hilfiger logói az autón is helyet fognak kapni.
„Két ikon. Egy cél. Egy merész új korszak az amerikai motorsportban” – jelentette be Tommy Hilfiger a partnerségüket. „Büszkék vagyunk, hogy a TWG Motorsports és a Cadillac mellett folytathatjuk a Forma–1-es történetünket. Tisztelegni kívánunk a Forma–1 öröksége előtt, miközben előre tekintünk. Ünnepeljük, hogy honnan érkeztünk, és újragondoljuk, hogy merre tartunk.”
„A sport továbbra is szárnyal nemzetközi szinten, ezért sosem volt alkalmasabb időszak ennél arra, hogy nagyot álmodjunk, és megmutassuk a világnak, hogy mire képes egy amerikai csapat a rajtrácson.”
Graeme Lowdon csapatfőnök is az amerikai vonalat hangsúlyozta az új megállapodásuk kapcsán. „Mi egy amerikai csapat vagyunk, amely minden idők legemblematikusabb amerikai márkáit képviseli. A Tommy Hilfiger is egy amerikai ikon, és a márka öröksége példátlan a Forma–1-ben. Merész, új szemléletmódot viszünk a paddockba, és ez a partnerség tükrözi az épülő szellemiségünket. Együtt nemcsak a versenyzésben, de az innováció terén is alakítjuk a jövőt, mind a szórakoztatás, mind a mérnöki világ területén” – mondta a brit.

A Tommy Hilfiger már az 1990-es évek elején jelen volt a Forma–1-ben szponzorként. Legutóbb a Mercedes partnerei voltak, egészen a múlt szezon végéig, amikor a csapat az Adidasszal kötött szerződést.
Az amerikai ruhacég Lewis Hamilton személyes szponzora is, a brit már kollekciót is tervezett nekik. Emellett Brad Pitték új F1 című filmjét is támogatták, és azt népszerűsítendő, a filmbeli APX-csapat ruházatát is a piacra dobták.
A Cadillac névlegesen ugyan gyári csapatként hirdeti magát, ám a 2026-os bemutatkozásukra még amolyan haasos formában kerül sor: a Ferrari biztosít nekik erőforrást és váltót. Közben már dolgoznak a saját erőforrásukon, a következő legalább két évben azonban még partnercsapatként fognak versenyezni.