Nicholas a Red Bull Forma–1-es csapatának vezető szerelőjeként a csapaton belül valamint a rajongók körében is komoly népszerűségre tett szert többek között közvetlenségének és közösségi médiás posztjainak köszönhetően. Az elmúlt évek tapasztalatait egy könyvben is összefoglalta, ami februárban jelent meg az Egyesült Királyságban.
Ennek kapcsán jelentette be, hogy tíz év után távozik posztjáról, lezárva ezzel motorsportos pályafutásának leghosszabb és talán legfontosabb szakaszát. A bikásoknál a fő szakterülete az erőforrás beépítése volt, valamint a kerékcserék során is sokszor segítette az alakulatot.
Teljesen persze a motorsportoktól, az F1-től és a Red Bulltól sem búcsúzik: a csapatnál márkanagykövetként dolgozik, a királykategória eseményeit pedig természetesen még mindig figyelemmel követi. A Road To Success Podcast vendégeként nemrég egy bátor jóslattal is előállt Max Verstappen 2025-ös szezonjával kapcsolatban.

„Azt hiszem, Max megnyeri az egyéni bajnokságot az idei évben és szerintem abbahagyja” – jelentette ki, majd a Red Bull taktikája kapcsán megjegyezte, egyértelmű, hogy a csapatnak be kellett állnia a holland mögé. „Őrültség, ha nem támogatják Maxot. Egyszerűen őrültség.”
Nicholas a négyszeres bajnokkal kapcsolatban (aki a múltban egyébként már utalt arra, hogy nem tervezi hosszúra nyújtani a pályafutását, ez szolgálhat alapjául a korábbi kolléga kijelentésének) megjegyezte azt is, kimagasló csapaton belüli teljesítménye egyedül neki és képességeinek köszönhető, szó sincs arról, hogy a másik autón „átok ül” vagy a csapat csak a hollandra fejleszt.
„A srác egyszerűen nagyon-nagyon jó. Nem csak a technikai tudás és a tehetség tekintetében. Láttam, hogyan lett Maxból olyan srác, aki mindenre képes. Már mindent jól csinál. És ez csak extra nyomást jelent. Tudom, hogy az autók egyformák. Sok időt töltöttem az építésükkel” – emelte ki.
„Előfordulhat, hogy egy-egy hétvégén nincsenek fejlesztések mindkét autóhoz, de a szezon során az esetek többségében ezek az autók lényegében ugyanolyanok. Nem hiszem, hogy az ülés el van átkozva. Akkor kisebb volt a nyomás, mert a Mercedes dominált. De 2023-ban már mi domináltunk, és ha egy ilyen csapathoz jössz, egy olyan srác mellé, mint Max, az extra nyomást jelent” – mondta.
